Hangszerarzenál

Amiről olvashatsz nálunk: erősítőtesztek (ENGL, Orange, Diezel, Ashdown), gitárbemutatók (Schecter, Lodestone, Aria) és minden egyéb cikket mely hangszerekkel, hangtechnikával kapcsolatos.

2009.12.15. 18:27 hangszerarzenal

Istanbul-Agop cintányérok

Sziasztok,

 

Sóder vagyok a Kowalsky meg a Vega zenekarból, engedjétek meg, hogy bemutassam a cintányérjaimat.

2008-ban döntöttem az Istanbul-Agop cintányérok mellet, hiszen egyedi hangzásvilágát kiválóan tudom a zenében kamatoztatni. Mint minden zenésznek nekem is a fejemben volt az "ideális hang", amelyet mindig is keresgéltem az eddigi cintányérjaimban. Amikor előszőr hallottam az Istanbul-Agopról, akkorütésszerűen éreztem ez az a hangzás amit szerettem volna. Egyszerre van jelen benne a tisztaság és a trocskos hangzás, a fényesség és a sötétség, a finomság és a durvaság. 

A meglévő szériák közül a traditional szériát választottam, mely azóta is a kedvenc cintányérszériám.

Az alábbi cintányérokat használom:

  • 11"-es heavy splash, melyet sötét ámde ízes és bársonyos hangjáért szeretem
  • 14"-es heavy hihat, mely szép magas és éles hangú
  • 14"-es trash hit, ami igazi csemege a tányérjaim közül hiszen ennek a hangzásvilága a kínai és a beütő tányérokat ötvözi egy cintányérba.
  • 18"-es heavy crash, amit a hirtelen meginduló hangja miatt szeretek
  • 19"-es medium crash, amelyet a sokoldalú hangzása miatt választottam
  • 20"-es china, na erre a tányéromra a sötét és alattomos jelző illik rá, valamint a színpadra hozza a keleties ízt is.
  • 21" heavy ride, a kísérő választásakor fontos szempont volt, hogy nagyon tiszta csengésű és konkrét hangú legyen. Meglett!

Ezt a szettet használom lassan két éve, ugyanúgy mint az alábbi DVD felvételen is amiből egy részletet láthattok:

 

Sóder


 

Szólj hozzá!

Címkék: istanbul agop


A bejegyzés trackback címe:

https://hangszerarzenal.blog.hu/api/trackback/id/tr711600403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása